Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învăţământul primar pentru clasa pregătitoare
Abordarea curriculară integrată la nivelul disciplinei Limba rromani maternă
Didactica excelenței: pregătirea elevilor capabili de performanță
De la joc la performanță: Metode interactive pentru dezvoltarea competențelor copiilor și elevilor
Diferenţierea şi individualizarea curriculară la matematică (în limba română și în limba maghiară)
Fundamentarea teoretică în standardele de redactare a articolelor de specialitate
Istoria între clasic și modern
Managementul problemelor disciplinare
Metode de predare a religiei în contextul noilor tehnologii - intra și interdisciplinar
Optimizarea proiectării didactice la disciplina Geografie între tradițional și modern
Pedagogia muzeală în limba maghiară (în limba maghiară)
Predarea modernă a disciplinelor „Dezvoltare personală” și „Educație civică”
Proiectarea curriculară la matematică (în limba română și în limba maghiară)
Rolul și importanța metodelor interactive
Strategii didactice de diferențiere și individualizare utilizate la clasă
Strategii educaționale bazate pe comunicare asertivă și jocuri de rol
Strategii didactice creative utilizate în recuperarea elevilor cu cerințe educaționale speciale
Strategii eficiente de adaptare a copilului în grădiniță și clasa pregătitoare
Tehnici de pictură în educația timpurie
Utilizarea poveștilor sociale în contextul tulburărilor din spectrul autismului
Valorificarea neuroplasticității în predarea limbilor străine
AI pentru profesori: Tehnici avansate de predare în mediul online
AI Toolkit – trusa digitală a viitorului
Inteligența Artificială în predare
Perfecționare în Excel: Tehnici Esențiale pentru Eficiență și Organizare
Predarea inteligentă cu tabla interactivă SMART BOARD
Siguranță și securitate cibernetică în mediul preuniversitar
Strategii de evaluare a activităților preșcolare prin utilizarea instrumentelor digitale
Bullying-ul în școală: de la descriere la intervenție
Compasiune și acțiune, program de prevenire și combatere a bullyingului în mediul școlar
Reducerea fenomenului de violență școlară prin gestionarea eficientă a situațiilor conflictuale
Strategii de prevenire a bullying-ului și cyberbullying-ului prin organizarea mediului de învățare
Strategii de prevenire și combatere a fenomenului de violență în mediul școlar
Curs intensiv de limba rromani din perspectivă didactică și comunitară
Engleza pentru personalul din învățământul preuniversitar: aplicaţii utilizând tehnologia modernă
Formarea competențelor lingvistice de limba engleză pentru cadrele didactice
Interculturalitate și multiculturalitate. Interferențe în procesul instructiv-educativ
Introducerea elementelor istoriei locale în învățământul de masă în limba maghiară
Înscrierea la programele de formare continuă și activitățile cultural-științifice furnizate de Casa Corpului Didactic a Județului Bihor, se realizează astfel:
Înscrierea la programele de formare acreditate - se realizează prin completarea formularului online a programului de formare selectat de dvs.
După ce grupa este formată, coordonatorul programului va trimite un e-mail persoanelor înscrise pentru a confirma înscrierea, urmând ca fiecare cursant să trimită coordonatorului de program următoarele documente:
Copie după actul de studiu / actele de studii cu specializarea
Copie certificat de naştere
Copie act de schimbare a numelui (dacă este cazul)
Dovada plății (copie/scan document)
Prin ordin de plată în contul CCD Bihor, deschis la Trezoreria Oradea: cont bancar RO58TREZ07620E335000XXXX, cod fiscal 4784105 – pentru plăți individuale se vor preciza denumirea cursului și nume / prenume cursant.
Notă: Informații privind apartenenţa la grupul-ţintă al programului de formare la care doriţi să vă înscrieţi, numărul de ore sau credite, precum şi taxele de curs se găsesc în descriptivele programului de formare.
Înscrierea la programele de formare avizate – se realizează accesând linkul
Înscrierea la activitățile cultural-științifice – se va realiza înaintea demarării activităților.