Programe avizate
ABILITARE CURRICULARĂ ÎN DOMENIUL DE SPECIALITATE
Abilitarea curriculară a cadrelor didactice din învăţământul primar pentru clasa pregătitoare
Abordarea curriculară integrată la nivelul disciplinei Limba rromani maternă
Abordarea metodică a programei școlare în vederea pregătirii grupelor de performanță –geografie
Abordarea metodică a programei școlare în vederea pregătirii grupelor de performanță – matematică
Diferenţierea şi individualizarea curriculară la matematică (în limba română și în limba maghiară)
Exploatarea discursului jurnalistic în predarea limbii franceze
Inovație în predare disciplinelor tehnice: cheia succesului în învățare
Istoria între clasic și modern
Metode de predare a religiei în contextul noilor tehnologii - intra și interdisciplinar
Optimizarea proiectării didactice la disciplina Geografie între tradițional și modern
Pedagogia muzeală în limba maghiară (în limba maghiară)
Predarea modernă a disciplinelor „Dezvoltare personală” și „Educație civică”
Proiectarea curriculară la matematică (în limba română și în limba maghiară)
Rolul și importanța metodelor interactive
Strategii didactice creative utilizate în recuperarea elevilor cu cerințe educaționale speciale
Strategii eficiente de adaptare a copilului în grădiniță și clasa pregătitoare
Tehnici de pictură în educația timpurie
Utilizarea poveștilor sociale în contextul tulburărilor din spectrul autist
MANAGEMENT EDUCAȚIONAL / GUVERNANȚĂ
MENTORAT DIDACTIC
AUTONOMIE PEDAGOGICĂ PRIN DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR DIGITALE
Autonomie pedagogică prin dezvoltarea abilităților digitale
Economia Digitală: Utilizarea Inteligenței Artificiale în predarea disciplinelor economice
Foi de calcul în Excel – comunicare eficientă între școli și Inspectoratul Școlar
Inteligența Artificială în predare
Perfecționare în Excel: Tehnici Esențiale pentru Eficiență și Organizare
EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ȘI COMBATEREA DISCRIMINĂRII ÎN ȘCOALĂ
Copilul dificil în clasă/grupă. Tehnici de intervenție
Educația elevilor rromi în școlile cu predare în limba maghiară
Formare continuă în domeniul medierii școlare
Integrarea elevilor cu CES în învățământul de masă
Proiecte educaționale pentru o școală incluzivă
Resurse educaționale deschise în educația copiilor, inclusiv a elevilor cu CES
Strategii educaţionale eficiente în limba maghiară pentru elevii rromi
PREVENIREA ȘI COMBATEREA VIOLENȚEI ȘCOLARE, BULLYING-ULUI, A CONSUMULUI DE DROGURI ȘI A ALTOR FORME DE ADICȚIE
Bullying-ul în școală: de la descriere la intervenție
Compasiune și acțiune, program de prevenire și combatere a bullyingului în mediul școlar
Formare continuă în domeniul medierii școlare
Reducerea fenomenului de violență școlară prin gestionarea eficientă a situațiilor conflictuale
Strategii de prevenire și combatere a fenomenului de violență în mediul școlar
EDUCAȚIE PENTRU DEZVOLTARE DURABILĂ/ EDUCAȚIE PENTRU TRANZIȚIE VERDE
EDUCAȚIE INTERCULTURALĂ, MULTICULTURALĂ ȘI PLURILINGVISM
Curs intensiv de limba rromani din perspectivă didactică și comunitară
Engleza pentru cetățenii globali- comunicare eficientă în proiecte europene
Engleza pentru personalul din învățământul preuniversitar: aplicaţii utilizând tehnologia modernă
Formarea competențelor lingvistice de limba engleză pentru cadrele didactice
Interculturalitate și multiculturalitate. Interferențe în procesul instructiv-educativ
Introducerea elementelor istoriei locale în învățământul de masă în limba maghiară
EDUCAȚIE PENTRU ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR
ALTE DOMENII TEMATICE
Biblioterapie în limba maghiară
Cadrul didactic eficient în era digitală. Strategii în abordarea optimă a nativilor digitali
Educăm prin iubire - managementul comportamentului la copii
Mind mapping – strategie de dezvoltare și socio-emoțională pentru noile generații
Organizarea și funcționarea bibliotecii școlare
Predarea cu atenție la traume – principii și activități practice
Rolul și importanța dezvoltării abilităților motrice la copii preșcolari și școlari
Utilizarea calculatorului în munca de documentare şi informare
Înscrierea la programele de formare continuă
Înscrierea la programele de formare continuă și activitățile cultural-științifice furnizate de Casa Corpului Didactic a Județului Bihor, se realizează astfel:
Înscrierea la programele de formare acreditate - se realizează prin completarea formularului online a programului de formare selectat de dvs.
După ce grupa este formată, coordonatorul programului va trimite un e-mail persoanelor înscrise pentru a confirma înscrierea, urmând ca fiecare cursant să trimită coordonatorului de program următoarele documente:
Copie după actul de studiu / actele de studii cu specializarea
Copie certificat de naştere
Copie act de schimbare a numelui (dacă este cazul)
Dovada plății (copie/scan document)
Modalități de plată a taxei de participare:
Prin ordin de plată în contul CCD Bihor, deschis la Trezoreria Oradea: cont bancar RO58TREZ07620E335000XXXX, cod fiscal 4784105 – pentru plăți individuale se vor preciza denumirea cursului și nume / prenume cursant.
Notă: Informații privind apartenenţa la grupul-ţintă al programului de formare la care doriţi să vă înscrieţi, numărul de ore sau credite, precum şi taxele de curs se găsesc în descriptivele programului de formare.
Înscrierea la programele de formare avizate – se realizează accesând linkul
Înscrierea la activitățile cultural-științifice – se va realiza înaintea demarării activităților.